משאבת חום לחימום תרמי – פיתרון טוב לחימום

שילוב של מערכת משאבת חום הפך לפיתרון טוב יותר לצרכי חימום מים, הן מבחינה טכנית והן מבחינה כלכלית בכל הקשור לנושאי חימום בשטחים שונים, חימום מים לצרכים ביתיים, ציבוריים או תעשייתיים. משאבות החום צריכות על כן לספק אפשרות לחימום מים עד לטמפרטורות של גם 65 מעלות, הכל בהתאם לדרישה ולאופני השימוש.

משאבת חום לחימום תרמי – בהתאם לכל דרישה

לפני בחירת המשאבה שתרכשו יש לבדוק מה הצרכים שלהם, לקבל יעוץ מקדים וכן לבדוק לאיזה שימושים אתם צריכים מים חמים, כי הרי לא תמיד צריך להגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד, מצד שני באופני החימום בבריכות ביתיות למשל או בג'קוזי ביתי הטמפרטורות המבוקשות יכולות להגיע  גם למעל ל 30 מעלות. בכל מקרה יש תמיד לבדוק ולדרוש שהמשאבה עומדת בתקנים בין לאומיים וכן בתקני משרד הבריאות לשם מניעת היווצרות חיידקים במים או זיהומים סביבתיים אחרים. יש לבדוק גם את נושא האחריות.

משאבת חום לחימום תרמי – חברה המתקינה לכל מערכת

חשוב לבחור בחברה מקצועית העובדת עם כל המערכות הקיימות בשוק, אם זה להתקין משאבות חום במרכזי נופש, קנטרי, בבתי חולים, בתי מלון ולא רק בבתים פרטיים ועבור מקומות קטנים. התקנת המערכת דורשת מיומנות מקצועית רבה ותכנון מפורט ביותר שיכלול את תכנון מאגרי המים במקום, בדיקת הצנרת, התקנה של משאבת סחרור, בדיקת מערכות הבקרה והשליטה, יצירת מערכת גיבוי ועוד. חשוב לבחור בחברה עם הניסיון הרב ביותר בתכנון הנדסי של פרויקטים מסוג זה לשם אספקת מים חמים למערכות קטנות או גדולות כאחד. חשוב מצד שני לקבל מחיר משתלם עם התקנה שתחסוך בצורה הרבה בכל ההוצאות על השימוש במשאבה. אם זה לחימום הדוד במים לשם הרחצה הביתית ואם זה לחימום בריכות גדולות. התחזוקה צריכה להיות פשוטה ונוחה לשימוש על ידי הלקוח וכן צריכה להיות חסכונית באופן היעיל והמשמעותי ביותר. במקרים של אספקת מים חמים לבניין שלם חשוב שמערכת החימום לא תתפוס שטח גדול מדי בגג למשל ובכל מקרה תהיה תמיד חסכונית בחשמל, ירוקה בשמירה על איכות הסביבה, ותספק מים חמים בכל עת מבלי להמתין לזה זמן רב מדי. גם בחימום של מערכות גדולות יותר כמו חימום הבריכה הביתית או הציבורית, מערכת ההפעלה צריכה להיות קלה לשימוש בכל עת, כוללת איתור נוח וקל של תקלות על ידי הלקוח כל זאת עם כל היעילות והמהירות המרבית.