מערכות מים חמים

איך מחממים מרכזי מים משותפים?

חימום מסה גדולה של מים למרכזים משותפים וגדולים  התבצע עד היום עם תנורי סולר וגז, שאמנם חיממו אך היו עמוסים בחסרונות.

מערכות אלו המבוססות על סולר או גז גרמו לבזבוז אדיר של אנרגיה, ובחלק הפרקטי – להוצאות מיותרות עבור חימום המים.

אנו, בבן נעים מערכות חימום מתקינים לעשרות לקוחותינו את הטכנולוגיות החדשות והמובילות בעולם לחימום מים בכמויות גדולות ומשותפות.
מערכות מים חמים מרכזיות שאנו מתקינים הנם מערכות חימום מים המבוססות על משאבות חום, הינם מערכות גדולות המשותפות למרכזים שיתופיים גדולים, ומספקות מים חמים ישירות לברזים ללא צורך בכפתור הדלקה ותוך חיסכון אדיר בהוצאות השוטפות.

מערכות חימום מים הנם מערכות טכנולוגיות מקצועיות מתקדמות הפועלות על מנגנון חכם הרבה יותר, תורמות לנוחות משמעותית בשימוש היומיומי במים חמים, ואף לחיסכון ניכר בתקציב החשמל.

 

מערכות לחימום מים למוסדות ועסקים – הנה כל היתרונות

ראשית הסבר קצר על אופן פעולת המערכות מים חמים.

מערכות לחימום מים מצוידות במשאבת חום חכמה המזהה מתי מתבצע שימוש במים, וכך המערכת מבצעת את חימום המים רק בשעת הפעולה.

במרכזים משותפים משתמשים במשאבות חום לחימום מאגרים
לתנורי סולר וגז יש כח לעבוד בלי מאגר ולעבוד ישירות מול הצרכן.
כשעוברים למשאבת חום כדי לחפות על הכח המופחת של המשאבה לעומת תנור הגז משתמשים במאגרים של מים חמים ואז בזמן שיש צריכה מוגברת של מים חמים משאבת החום מצליחה להגבר על הלחץ בעזרת מאגר של מים חמים.

אחרי שעיקרון הפעולה הוסבר זה הזמן לפרט את היתרונות שאתם בתכלס נהנים מהם:

  • נוחות מקסימלית בשימוש יומיומי במים חמים – מעכשיו יש מים חמים לכולם ובלי לתכנן יותר מידי מראש. כל בני המשפחה יכולים ליהנות ממים חמים איכותיים ונעימים בכל שלב ביום, מבלי לזכור להדליק את הדוד מראש ובלי לבזבזב זמן המתנה יקר עד שיתחממו המים.
  • חיסכון משמעותי בהוצאות – מערכות מים חמים המתקדמות בעולם שאנו בבן נעים מערכות חימום מתקינים אצל לקוחותינו הינם בעלי פוטנציאל של עד 75% חיסכון בהוצאת החשמל. המערכת החכמה מחממת רק את המים שאנחנו צריכים ופועלת רק בשעת הפעלת המים החמים ולא פועלת 'רק כי הדלקנו אותה'.
  • הקלה על מערכת החשמל – מערכות חימום מתקדמות משתמשות בעקרונות פיזיקליים בסיסיים להפחתת השימוש הבלעדי בחשמל, ומשלבות מאבי חום טבעיים הקיימים באוויר חיצוני.

 

בבן נעים מערכות חימום יודעים לשלב עוד מספר כלים טכנולוגיים במערכת כדי למקסם את היתרון ללקוחותינו. כך לדוגמא אנו מבצעים התאמה של מערכת מים, יודעים לשלב משאבות חום, מיכלי מים גדולים ועוד פתרונות יעילים המותאמים ללקוח לאחר שיחת ייעוץ.

 

מערכות מים חמים – הפתרון המושלם עבור כולם

השאלה הבאה מן הסתם היא – למי מתאימה מערכת חימום מים?

מערכות חימום מגיעות בכל הגדלים והמידות ומיועדות לשימוש בכל מקום. ההמלצה החד משמעית היא אם כן למוסדות עסקים וארגונים  להתקין מערכת לחימום מים טכנולוגית אמינה ויעילה, שאינה מזהמת ותורמת לשמירה על אנרגיה ירוקה.
המערכת אידיאלית לבתי מלון, חדרי כושר, פנימיות, מגורי צבא, ישיבות סגורות של חרדים, מקוואות טהרה ובניינים משותפים.

ישנם הרבה בניינים ישנים ברמת גן, חולון, ראשון לציון ועוד שמערכת המים החמים היא משותפת, עבורם מערכת לחימום מים היא הפתרון המושלם, ובצירוף מיכלי מים גדולים ניתן לאגור מים חמים לכל דיירי האזור וליהנות ממים חמים בשפע תוך חיסכון אדיר באנרגיה.

 

זה הזמן להיפטר מהמערכות הישנות שהתבססו על גז קיטור, דלק ועוד, ולעבור למערכות לחימום מים חכמות ומתקדמות, כדי שתוכלו ליהנות ממים חמים לכולם ובשפע ועם חיסכון משמעותי באנרגיה ובתקציב החימום.

הסוד שלנו  טמון במוניטין ובשירות, מעל עשור שאנו עובדים עם המוסדות הגדולים בארץ, בתי מלון, פנימיות ועוד ומתקינים עבורם מערכות חימום מתקדמות ובסטנדרטים מקצועיים גבוהים של תכנון וביצוע, ועם הקפדה על בטיחות מוחלטת. 

מאמינים באיכות ומחיר? גם אנחנו.
לייעוץ עם צוות המומחים של בן נעים מערכות חימום צרו קשר עכשיו 054-5207198.

מערכת חימום מים סמסונג בהספק 50KW, לחימום מים עד 80 מעלות. ישיבת בית מדרש עליון