מחמם מים לבריכה

חימום מים לבריכה

הבריכה שלכם זקוקה לתחזוקה שוטפת. אין פלא, אם כך, כי בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי בתים פרטיים נמנעים מהתחזוקה השוטפת של הבריכה ולו בשל המאמצים הרבים המושקעים בתחזוקה זו. אחרים מעדיפים לשכור את שירותיו של איש מקצוע או איש תחזוקה שזוהי מלאכתו.

כיום ידוע כי כבר אין צורך בהשקעת אנרגיות אינסופיות לשמירה על בריכה נעימה ונטולת כימיקלים. בריכה נעימה בה המים מאוזנים במשך כל שעות היממה ומציעה טמפרטורה מאוזנת היא פשוט תוצאה של השקעה חד פעמית חכמה. חימום לבריכה נוח, זול וכזה שכמעט ואינו מצריך תחזוקה שוטפת הוא הפתרון האידאלי לבעלי בריכות שאינם רוצים להשקיע הון תועפות בתחזוקה השוטפת של הבריכה מצד אחד אבל לא רוצים לוותר על ההנאה ממנה, מצד שני.

מחמם מים לבריכה פועל בהתבסס על טכנולוגיות חכמות שפותחו בהתבסס על ההבנה כי נצילות אנרגטית מקסימלית מפחיתה את ההשקעה השוטפת בתחזוקת הבריכה, מביאה לחסכון משמעותי בהוצאות ומאפשרת שקט נפשי ואיכות חיים גבוהה יותר. מחמם מים לבריכה פועל בהתבסס על חלקי טיטניום קטנים העמידים בפני קורוזיה ונזקי בלאי אחרים, כך שגם לאחר שנים רבות ניתן ליהנות ממערכת יעילה ופעילה שמייצרת חום בדיוק כמו בשנה הראשונה.

הנצילות האנרגטית הגבוהה של מחמם מים לבריכה מתאפשרת הודות להפקת חום המחולק כך ש-80% מהחום מופקים מהאוויר הקיים ורק 20% הנותרים מצריכים עבודה פעילה של המערכת. חימום לבריכה בהתבסס על משאבות החום מאפשר לבעלי הבריכה כמעט שלא להרגיש את הפעילות של מחמם המים ובמקביל, ליהנות מהוצאות מינימליות על התחזוקה השוטפת.

היעילות של חימום תת רצפתי משאבת חום היא מקסימלית הודות לפיזור החום האחיד. שלא כמו אמצעי חימום הממוקדים באזור אחד בחדר, מערכת חימום תת רצפתי מפזרת את הטמפרטורה הנעימה בכל רחבי הבריכה בצורה אחידה, כך שלא תתקלו בגלי קור ולא תצטרכו להיצמד לפינה אחת ספציפית כדי להרגיש נעים בבריכה שלכם.

אם עד היום היה צורך בשכירת שירותיו של איש תחזוקה על מנת להבטיח את ההנאה מהבריכה, תוך הוצאות אסטרונומיות על שמירת הבריכה במצב תקין, הרי שהודות למחמם המים לבריכה המבוסס על משאבת חום, החיים שלכם יהפכו להיות פשוטים הרבה יותר. כיום ניתן ליהנות מבריכה נעימה, חמימה גם בימים הקרים יותר, בלי להפעיל או לתחזק את מערכת החימום באופן שוטף. הפשטות, הנוחות והחסכון הכלכלי הנוצר הודות למערכת חימום המים באמצעות משאבת החום הם בין היתרונות הגדולים ביותר של מחזיקי בריכות פרטיות

מחממי מים לבריכה ליהנות מבריכת השחייה

אם אתם רוצים ליהנות מבריכת השחייה הפרטית שלכם גם מחוץ עונת הרחצה, ולא רק במהלך חודשי הקיץ, קיימים מספר פתרונות חימום לבריכות ביתיות. החימום לבריכות שחיה נעשה נפוץ מאד בשנים האחרונות מכיוון שבעלי בריכות רבים מעוניינים להמשיך את עונת הרחצה וליהנות מבריכת שחיה ביתית לאורך כל ימות השנה ואפילו בימים קרים מאד. ובהחלט עם הטכנולוגיה המתקדמת היום היא מאפשרת פתרונות חימום יעילים וזולים משמעותית זאת ביחס למה שהיה קיים עבר.

מחמם המים לבריכה לקבל את כל האחריות

חשוב לזכור כי בתחום של משאבות חום וחימום מים לבריכה הלקוח יהיה חייב לקבל גם את האחריות לנושאי מערכות החימום, והיא צריכה לכלול שלושה חלקים חשובים. הראשון, לקבל אחריות על משאבת החום, על מבנה הצנרת ואת כל האחריות על כל נושא הרכבת המנוע, הרכבה של משאבות סחרור, ולמעשה כל חלק ואביזר שמחובר למערכת החימום. למערכות חימום ישנם מכלול רב של כל מיני רכיבים, והם מגיעים ממקומות יצור שונים, מחברות שונות או מיצרנים שונים, ועל כן גם תקופת האחריות או סעיפי האחריות עלולים להשתנות מיצרן ליצרן, ולכן חשוב לבדוק זאת מראש. למעשה יש לבקש את תעודת האחריות לכל רכיב בנפרד.

מחמם מים לבריכות לבדוק את החברה המתקינה

בדקו גם את החברה המתקינה את משאבת החום לבריכה שלכם. החברה אמורה לתת לכם את המידע המקיף והאמין בנושא. חשוב לבדוק למשל את האחריות על צנרת שמובילה מים חמים, אותה מתקינים מתחת לאריחים של הריצוף, אחריות זו תקפה לרוב לתקופה ארוכה של עשור, אך על הספק לבדוק את כל תשתית המקום והאחריות צריכה להינתן על ידי היצרן כדי להבטיח שההתקנה איכותית. רכיבים ואביזרים רבים מותקנים במערכות חימום, וגם כאן יש לבדוק כל רכיב ורכיב, לוודא מה כוללת ההתקנה ולוודא שקיבלתם גם אחריות. למשל המשאבה היא החלק הפועל חלק גדול הזמן בנושאי חימום, ולכן האחריות צריכה להיות לפחות לתקופה של שנתיים, יש לשים לב למשל שלעיתים המשאבה מותקנת כיחידה אחת יחד עם משאבת החום ולכן יש לוודא כי היצרן נותן לכך אחריות. כך גם לגבי רכיבים אחרים במשאבה, כמו המפצלים שאוספים ומחברים את הצינורות ועלולים להישחק עם הזמן, וכן אביזרים אחרים שהספק אולי לא מקבל מהיבואן אחריות עליהם כמו ברזים, מיכלים, אביזרי צנרת, וגם בדרך כלל רכיבים כמו מסנני מים או סוללו