חימום תת רצפתי משאבה- לדאוג לטיפול שוטף

רבים סבורים כי התקנה של בריכה אם במקום ציבורי, בבית מלון בחופשה פרטית או אולי בבריכה האישית בבית הפרטי, היא התקנה פשוטה יחסית ושלאחריה אין טיפול רב בנושא תחזוקת הבריכה, אך אין זה נכון. הקמתה של בריכה וכל נושא התחזוקה שלה מלווים בהתקנה של מערכות מורכבות רבות שגם לאחריהן יש לדאוג לטיפולים שוטפים על מנת לשמור על אורך חיי המוצרים. למשל יש לנקות פילטרים אחת לכמה חודשים, יש לוודא את ניקיון הסוללה של משאבת החום, לשמור על מילוי וכן על הלחץ במערכות בהתאם לתקן הנדרש ועוד מגוון רב של משימות מורכבות שיש לבצע ולפקח עליהן.

חימום תת רצפתי משאבה – לנצל גם את עונת החורף

עם משאבות לחימום אפשר גם לנצל את עונת החורף וליהנות מהבריכה גם כשהטמפרטורות בעונה נמוכות ביותר. כל זאת תוך כדי שימוש במערכות שיכולות גם לחסוך באנרגיה ולא להשתמש בחשמל רב, מה שעלול להיות מאד יקר הרי גם מחירה של התקנת משאבה אינה לעיתים זולה במיוחד.

חימום תת רצפתי משאבה – איך ניתן לחמם בריכות

בריכה ציבורית צריכה להיות בטמפרטורה נעימה יחסית גם אם לא מדובר בעונת הקיץ, כך שתהיה נעימה למתרחצים, ולכן האמצעי לכך הוא לחמם את המים בבריכה. גם בבריכה הביתית רבים שוקלים את האפשרות לחמם את מי הבריכה אך לא תמיד יודעים כיצד עושים זאת, והאם זה יגרום להוצאות תשלום גבוהות מדי בחשבון החשמל. החימום יגרום לניצול הבריכה בצורה טובה יותר לאורך השנה כולה, ומצד שני חשוב לשמור על הוצאות סבירות שלא יהיו יקרות מדי בין אם מדובר במערכת ביתית או מדובר בשימוש ציבורי  רחב יותר. כיף יותר לחמם את הבריכה כך שאפשר יהיה להשתמש בה בהנאה רבה לא רק בימי הקיץ החמים ובשעות של שמש קופחת, אלא רבים מעוניינים ליהנות מן הבריכה במלון או בבית גם בשחייה לילית בשעות הערב וכן גם בעונות קרירות יותר כמו בסתיו או בתחילת האביב. ולכן ניתן להרחיב את אפשרויות השימוש בבריכה גם כאשר הטמפרטורות בחוץ הרבה יותר קרות. לכן אפשרויות החימום יוכלו לתת מענה כך שניתן יהיה ליהנות מהבריכה רוב ימות השנה ולאורך כל היום ואפילו בכל יום בשנה ובשעות הלילה המאוחרות. נשאלת השאלה כיצד מחממים את מי הבריכה וכאן נכנס לפעולה משאבת החום המיועדות לבריכות ופועלות למעשה במנגנונים הדומים לפעולת המזגן.