משאבת חום לחימום תת רצפתי

משאבות חום בהספקים משתנים 3 – 150 קוט"ש בהזמנה מיוחדת

לא ניתן להשוות את חיינו כיום לחיים אשר היינו רגילים אליהם לפני ארבעים וחמישים שנה, העולם כל הזמן צועד קדימה וכל הזמן אנחנו רואים חידושים אשר משנים את ההווה ומשפיעים על העתיד. כך סביר מאוד להניח כי ילדנו כלל לא יצטרכו להוציא רישיון נהיגה והגה ייראה להם דומה למה שאנחנו חושבים על טלפון החוגה. תודות לטכנולוגיה חיינו שונים הרבה יותר ולטובה ואת זאת כל אדם צריך לקחת בחשבון. על רקע זה יש לציין כי גם הבית שלנו משתנה בצורה דרמטית וכיום ניתן לדבר על דברים כמו בית חכם, ביטחון אישי רב יותר בבית תודות לטכנולוגיה ועוד שלל המצאות וחידושים. על רקע זה ניתן לומר כי אחד החידושים הגדולים ביותר בבית היא ללא כל ספק משאבת חום לחימום הרצפה. משאבה זו מאפשרת לנו לחמם את הרצפה בבית ולחיות כמו מלכים ועל כן היתרונות שלה הם עצומים. כיום ניתן להזמין משאבות בהספקים משתנים וכך להתאים את גודל המשאבה לגודל הרצפה בבית שלנו ולהבטיח כי כל הרצפה תהיה מחוממת בצורה אחידה ואיכותית.

היכן אוכל למצוא משאבות בהזמנה מיוחדת?

אין ספק כי כל מי שהתקין משאבת חום לחימום הרצפה לא יסכים לעולם לוותר על תענוג זה ולא יבין איך הוא חי לפני שהייתה לו משאבה לחימום הרצפה בבית. על רקע זה יש לציין כי אם אתם רוצים לעשות שימוש במשאבה מתאימה אתם צריכים למצוא מידע רב ככל הניתן על המשאבה הזאת. כאן אנחנו ממליצים לכם לעשות שימוש באינטרנט וזאת בכדי למצוא מידע רב ככל הניתן על המשאבה. האינטרנט יאפשר לכם אפילו למצוא מידע על משאבות בהזמנה מיוחדת ועל כן כל כך כדאי לנצל אותו לטובתנו ולהשתמש בכלי זה בכדי למצוא מידע על משאבות לפני שאנחנו מחליפים את המשאבה.

התייעצו עם מומחים איזה משאבות הכי מתאימות לכם

אם אתם רוצים להבטיח כי המשאבה תענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש ולהבטיח כי אתם קונים את המשאבה המתאימה לגודל הרצפה שלכם אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחה לנושא לפני שאתם מחליטים איזה משאבה לקנות. המומחה ייעץ לכם באיזה הספק המשאבה שלכם צריכה להיות ויבטיח כי תקנו את המשאבה האיכותית ביותר שיש והטובה ביותר שיש.

פיתרונות איכותיים לחימום

השילוב של משאבת חום לחימום תת רצפתי מיישם מגוון של פיתרונות איכותיים לחימום ובעיקר זה טוב הפך לפיתרון טוב יותר לצרכי חימום תת רצפתי, למשל לשן חימום בריכות ועוד, גם מבחינה טכנית וגם מבחינה כלכלית בכל הקשור לנושאי חימום, אם זה חימום  לצרכים ביתיים, ואם זה חימום לצרכים מאסיביים ציבוריים או תעשייתיים יותר. משאבות חום צריכות לכן לספק אפשרות לחימום מים עד לטמפרטורות גבוהות מאד גם של 65 מעלות, כל זאת בהתאם לדרישה ובהתאם לאופני השימוש במשאבה.

מקצועי ומתאים לכל דרישה

יש ראשית לבדוק מה הצרכים שלכם ואז להתאים את סוג המשאבה, לכן חשוב מאד לקבל יעוץ מקדים וכן לבדוק לאיזה שימושים אתם צריכים חימום תת רצפתי, כי ניתן לחסוך גם בהוצאות על אנרגיה ולא תמיד צריך להגיע לטמפרטורות חימום גבוהות במיוחד. בכל מקרה תמיד חשוב לבדוק וגם לדרוש שהמשאבה תהיה על פי התקן הבינלאומי ותקן משרד הבריאות ויש לבדוק גם את האחריות.

לבדוק את החברה המתקינה

יש לבחור לשם ההתקנה בחברה מקצועית בלבד, שגם תיתן לכם את המידע לגבי כל שלב בהתקנה וגם את האחריות על כל מוצר ורכיב. שתהיה חברה מנוסה ואמינה, העובדת עם מערכות רבות בשוק, אם זה להתקין משאבות חום במקומות ציבוריים מובילים כמו מרכזי נופש, בתי חולים, בתי מלון ולא רק בבתים פרטיים או רק עבור מקומות קטנים. התקנת מערכת זו דורשת מיומנות רבה וכן תכנון מפורט ביותר שיכלול גם את תכנון מערכות הבקרה והשליטה, ליצור מערכת גיבוי ועוד. חשוב לבחור בחברה לה הניסיון הרב ביותר בתכנון מעשי של פרויקטים מסוג זה, עם התקנה למערכות פרטיות או גדולות כאחד. חשוב מצד שני גם לקבל מחיר משתלם שתחסוך כמה שניתן בכל ההוצאות הכרוכות בשימוש במשאבה לשם החימום. גם התחזוקה צריכה להיות נוחה לשימוש ולהיות חסכונית באופן משמעותי. במקרים של חימום במקומות בעלי שטח גדול חשוב בכל מקרה שהמערכת תהיה תמיד חסכונית מבחינת ההוצאות על האנרגיה, ליצור חיסכון בחשמל, להיות מערכת שהיא ירוקה שומרת על איכות הסביבה, אינה פולטת זיהומים ואינה מסוכנת לשימוש, גם מערכת ההפעלה צריכה להיות קלה לשימוש בכל עת, כוללת איתור נוח וקל של תקלות על ידי הלקוח או על ידי החברה, כל זאת עם כל היעילות והמהירות המרבית.       

משאבות חום לחימום תת רצפתי

מערכת חימום בית על ידי צינורות או גופי חימום חשמליים הממוקמים מתחת למרצפות הבית, המערכות נשלטות על ידי בקר והמערכות המקדמות יותר יכולות להיות מתופעלות בעזרת אפליקציות בסלולר, גופי החימום או הצינורות מותקנים בצורה צמודה מאוד למרצפות ומתחתיהן מצוי חומר בידוד תרמי לשימור החום, מערכת הצינורות מחוברות למשאבת חום לחימום תת רצפתי ודוד