מחמם מים לבריכה

הדרך שלכם להבטיח בריכה בכל ימות השנה

חשבתם פעם על העובדה כי ניתן למדוד עושר של מדינה ואומה על פי כמות השחיינים האולימפיים שלה? מדוע זה כך? אם כן אתם צריכים להבין כי בריכה היא אולי תשתית הספורט היקרה ביותר שיש כיום. ראשית הקמתה של בריכה דורשת השקעה עצומה של משאבים, אך חשוב מכך עלות התפעול של בריכה היא הרבה יותר גבוהה מאשר עלות התפעול של מגרש כדורסל או כדורגל.

לכן ניתן להסביר מדוע מדינות עשירות יותר כמו ארצות הברית או אוסטרליה מצליחות לייצר שחיינים כמו מייקל פלפס או איאן תורפ ומדוע מדינות עניות יותר כמעט ואינן שולחות שחיינים אולימפיים לאולימפיאדה. על רקע זה יש לציין שאם מדינה רוצה לבנות תשתית של שחיינים אולימפיים היא צריכה להבטיח כי השחיינים שלה יוכלו לשחות בכל ימות השנה. בקיץ כאשר חם בחוץ אז כמובן שאין בעיה לשחות במים קרים, אך בחוף יש להבטיח כי המים יהיו חמים וזאת בכדי שהשחיינים לא יקלעו לבעיה. על רקע זה יש לציין כי מחממי מים לבריכה הם הכרחיים לשחיינים ועלינו לתת את הדעת על כך אם אנחנו בעלים של בריכת שחייה ואם אנחנו רוצים להבטיח כי הבריכה תפעל בכל ימות השנה.

בחרו סוג חימום איכותי לבריכה

אין ספק כי המודעות לכך שיש צורך במחמם מים חוצה מגזרים ואת זאת חשוב מאוד שתזכרו. על רקע זה אנחנו מדגישים בפניכם כי אתם צריכים להבטיח כי המחמם יהיה האיכותי ביותר שיש והטוב ביותר שיש ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון. עליכם להפנים כי ככל שהמחמם יהיה יותר איכותי כך הוא ישרת אתכם בצורה יותר טובה ואת זאת אתם צריכים לקחת בחשבון. על כן אם אתם רוצים להבטיח כי חימום המים יתבצע בצורה הטובה ביותר שיש ואם אתם רוצים להבטיח כי לא יחולו תקלות בחימום המים אתם צריכים לשים דגש עצום על איכות המחמם ולא לזלזל בנושא זה.

שימו לב ליצרן של המחמם מים לבריכה

אז כיצד נבטיח כי נקנה את המחמם מים לבריכה הטוב ביותר? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אין ספק כי מה שישפיע על המחמם שלכם במידה העצומה ביותר זה היצרן של המחמם. ניתן לומר בלב שלם שככל שהיצרן של המחמם יהיה יותר טוב כך אתם תוכלו להשתמש בו בלב שלם יותר ולהיות בטוח כי הוא יענה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת.

מחמם מים בשיטות חימום שונות לבריכה

משאבות חום מותקנות בבתים רבים זאת כאמצעי מרכזי לחימום הבית, כאשר שיטות חימום יכולות להיות שונות, אם זה חימום תת רצפתי, שילוב של מערכות הסקה ביתיות וכדומה. חשוב תמיד לבחור במשאבה שמאחוריה חברה מקצועית ויצרן אמין ובטיחותי, וכן חשוב לקבל את כל האחריות ואת כל התקנים הנדרשים על פי חוק. במשך שנים רבות חימום היה מבוסס על מכשירים שפעלו מצריכת דלקים שונים, כגון חימום בנפט, בסולר או בגז, אך בתקופה האחרונה אמצעי חימום אלו הפכו למיושנים וגם לא חסכניים אלא לזוללי אנרגיה יקרים מאד. גם המודעות הגדולה לנושא החיסכון באנרגיה ולשמירה על איכות הסביבה הפכה לנפוצה יותר בעולם, תוך כדי שימוש בניצול האנרגיה הקיימת ובאנרגיה מתחדשת שתשמור על איכות הסביבה ותהיה ירוקה יותר. לכן משאבות החום פועלות תוך כדי הקפדה על עקרונות אלו, ומוטב לבחור גם במשאבה ששתחסוך בצורה משמעותית את צריכת האנרגיה מחמם מים לבריכה

משאבה אטרקטיבית לחימום הבריכה

השימוש במשאבות חום הפך למכשיר חימום אטרקטיבי שנפוץ מאד לשימוש ברחבי העולם וכן בישראל. המשאבה יוצרת חיסכון בחשמל וחיסכון אנרגטי שהוא משמעותי. היא פועלת בצורה בה היא מנצלת את טמפרטורת הסביבה ושואבת אותה לצרכי חימום בכל טמפרטורה קיימת, למעשה מעל לשבעים אחוז מאנרגיה מנוצלת כיום, היא אנרגיה שנצרכת מן הסביבה החיצונית ועל כן היא חסכונית מאד. אולם חומרי הגלם של המשאבה צריכים להיות מיוצרים מן החומרים האיכותיים ביותר, וגם תהליך היצור או נושאים כמו בקרת איכות, צריכים להיות תחת טכנולוגיה קפדנית עם עמידה בתקנים בין לאומיים מחמירים והתאמה לתקן האירופאי. ישנם דגמים רבים של משאבות בשוק, ויש להשוות את הדגמים השונים, כיוון שלא כך המשאבות יוצרו באותם תנאים או באותן החברות. גם השימוש במשאבה צריך להיות ידידותי למשתמש, לאפשרות הפעלה נוחה וקלה לשימוש ולתת את כל המידע החשוב על מצבי פעולה, טמפרטורות או על הרכיבים השונים הקיימים במכשיר. חשוב שכל תקלה תופיע על הצג, כך שאפשר יהיה להבין את מקור התקלה ולפתור אותה בקלות במהירות וכך גם הלקוח יוכל לפתור את התקלה בעצמו.

בחרו במשאבת חימום איכותית לבריכה

לכן חשוב יהיה תמיד לבחור במשאבה איכותית, ובייחוד כאשר מתקינים אותה בבריכה לשם חימומה. משאבה צריכה להיות כזו שתהיה גם חסכונית בצריכה או באחזקה, אך גם שתהיה משאבה אמינה ובטיחותית, העומדת בכל התקנים הנדרשים ומותקנת על ידי חברה מקצועית.