חימום תת רצפתי משאבת חום

חימום תת רצפתי משאבת חום בן נעים מערכות חימום מומחה משאבות חום לחימום מים יעיל גם אם מדובר בחימום בריכה וחימום תת רצפתי קבלני חימום מוסמכים חימום תת רצפתי חשמלי
האם יש צורך בחימום תת רצפתי בישראל?

אין ספק כי מבחינה גיאוגרפית ישראל היא אחת הארצות המגוונות ביותר בעולם. מחד אנחנו רואים מדינה עם אקלים מדברי בחלקים גדולים של הארץ כמו בנגב ובמדבר יהודה ומנגד אנחנו רואים הרים אשר פסגותיהם מושלגות בחורף. לצד זאת אנחנו יכולים לראות ישובים על הים אשר נהנים מבריזה וישובים אשר נמצאים בפנים הארץ ואשר היובש שורר בהם באופן קבוע. אך אם יש משהו שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנו זו העובדה כי בחלקים נרחבים בארץ בחורף קר מאוד.

אין צורך להסביר מדוע בהרים הגבוהים קר בארץ, אך יש לציין כי גם במדבר וגם בערים השוכנות על החוף יכול להיות מאוד קר ויש לזכור זאת כאשר אנחנו מדברים על מדינת ישראל. אין ספק כי תושבי ישראל שונאים את הקור זה והם היו רוצים לעשות הכול בכדי להתמודד עמו. אין גם ספק שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם הקור זה היא באמצעות חימום תת רצפתי. חימום זה מספק לנו חום בחורף בצורה הטובה ביותר שיש ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. אין ספק כי זהו פתרון חימום מתקדם ביותר ואין עוד פתרון המשתווה לו.

בחרו מתקין משאבות חום על סמך הניסיון שלו

אך בכדי להבטיח כי החימום יבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר אנחנו חייבים להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי רמת החימום תלויה במידה עצומה באיכות ההתקנה של המערכת. ככל שההתקנה תהיה יותר טובה כך החימום ישרת אתכם בצורה יותר טובה ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. על כן בחרו מתקין מנוסה אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ואל תזניחו נושא זה. בחנו פרויקטים קודמים של המתקין שבהם הוא התקין חימום רצפה וכך תבטיחו כי אתם בוחרים מתקין אשר ניתן לסמוך עליו שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

האם העלות של ההתקנה של חימום תת רצפתי היא גבוהה?

אי אפשר לדבר על חימום תת רצפתי מבלי לשאול האם העלות של ההתקנה היא גבוהה והאם ניתן לעמוד בה? אם כן אנחנו חייבים לציין כי כיום התחרות בשוק ההתקנה של חימומי רצפה היא גדולה מה שמוביל להורדת מחירים ולכך שרבים כיום יכולים להרשות לעצמם את ההתקנה ללא כל חשש ממחירה.

חימום תת רצפתי משאבת חום חלק ממערכות החימום

בתחום של משאבות חום וחימום תת רצפתי הלקוח יהיה חייב לקבל גם את האחריות לנושאי מערכות החימום, והאחריות צריכה לכלול שלושה חלקים חשובים. הראשון – לקבל אחריות על משאבת החום, מבנה הצנרת ואת כל האחריות על כל נושא הרכבת טרמוסטאט, הרכבת המנוע, הרכבה של משאבות סחרור, ולמעשה כל חלק ואביזר שמחובר למערכת החימום.

לבדוק את החברה ואת תקופת האחריות

חשוב לזכור שלמערכות חימום ישנם מכלול רב של כל מיני רכיבים, והם מגיעים ממקומות יצור שונים, מחברות שונות או מיצרנים שונים, ועל כן גם תקופת האחריות או סעיפי האחריות עלולים להשתנות מיצרן ליצרן, כך שהאחריות עלולה להיות תקפה בצורה שונה לחלוטין בכל חלק ורכיב. במשאבת החום תקופת האחריות היא בדרך כלל בין שנה לשלוש שנים, בהתאם לתנאי החברה. בחברות אחרות האחריות יכולה להיות שונה, לכן יש למעשה לבקש את תעודת האחריות לכל רכיב בנפרד, וניתן גם לבקש מהספק שיציין על כל חשבונית מהי תקופת האחריות, כך שלא תהינה שאלות או הפתעות. בדקו את החברה המתקינה, היא אמורה לתת לכם את המידע המקיף והאמין בנושא. אחריות על צנרת למשל שמובילה מים חמים, ואותה מתקינים מתחת לאריחים של הריצוף, אחריות זו תקפה לרוב לתקופה ארוכה של עשור, אך על הספק להקפיד לבדוק את כל תשתית המקום ואת הצנרת הקיימת לפני הריצוף. האחריות צריכה להינתן על ידי היצרן כדי להבטיח שההתקנה איכותית.

החימום התת רצפתי משאבת חום רכיבים מגוונים ורבים

רכיבים ואביזרים רבים מותקנים במערכות חימום תת רצפתי משאבת חום, כמו משאבות, ברזים, מפצלים, מנוע חשמלי, וגם כאן יש לבדוק כל רכיב ורכיב, לוודא מה כוללת ההתקנה ולוודא שקיבלתם גם אחריות. לרוב המוצרים אחריות של כשנה ואף יותר מכך. למשל המשאבה היא החלק הפועל חלק גדול הזמן בנושאי חימום רצפתי, ולכן האחריות צריכה להיות לפחות לתקופה של שנתיים, יש לשים לב למשל שלעיתים המשאבה מותקנת כיחידה אחת יחד עם משאבת החום ולכן יש לוודא כי היצרן נותן לכך אחריות. כך גם לגבי רכיבים אחרים כמו המפצלים שאוספים ומחברים את הצינורות ועלולים להישחק עם הזמן, וכן אביזרים אחרים שהספק אולי לא מקבל מהיבואן אחריות עליהם כמו ברזים, מיכלים, אביזרי צנרת, וגם בדרך כלל רכיבים כמו מסנני מים, סוללות או תקלות בחשמל ובקווי המים אינם כוללים אחריות.

חימום תת רצפתי בעזרת משאבת חום לבדוק את החברה המתקינה

במשאבות חום ולמערכות חימום ישנו מכלול רב של רכיבים שונים,כאשר רכיבים אלו מגיעים ממקומות יצור שונים או מחברות שונות ומיצרנים שונים, על כן גם תקופת האחריות או סעיפי האחריות יכולים להשתנות מיצרן ליצרן, והאחריות יכולה להיות תקפה בצורה שונה לגבי כל חלק ורכיב. במשאבת חום תקופת האחריות היא בדרך כלל בין שנה לשלוש שנים, בהתאם לתנאי החברה. בחברות אחרות זה יכול להיות שונה, לכן יש תמיד לבקש את תעודת האחריות לכל רכיב בנפרד, כאשר ניתן גם לבקש מהספק לציין על כל חשבונית מהי תקופת האחריות, וכך לא תהינה שאלות או הפתעות. בדקו את החברה המתקינה בכל נושא, היא אמורה לתת לכם את כל המידע המקיף ביותר. במקרים של אחריות על צנרת למשל המובילה מים חמים, אותה מתקינים מתחת לאריחי הריצוף, אחריות זו תקפה לרוב לעשר שנים, אך על הספק להקפיד גם לבדוק את תשתית המקום ואת הצנרת שקיימת לפני הריצוף. אחריות צריכה להינתן על ידי היצרן כדי להבטיח שההתקנה תהיה מקצועית ואיכותית.

לחימום תת רצפתי ומשאבת חום משאב עם רכיבים רבים

במערכות חימום תת רצפתי מותקנים רכיבים רבים כמו ברזים, מפצלים, מנוע חשמלי, וגם כאן יש לבדוק כל רכיב בנפרד, לוודא מה כוללת התקנה ולוודא שקיבלתם אחריות. לרוב הרכיבים אחריות של כשנה ואף לתקופה ממושכת יותר. למשל משאבה היא החלק הפועל מרבית הזמן בנושאי חימום רצפתי, והאחריות צריכה להיות לפחות לתקופה של שנתיים.בנוסף יש לשים לב למשל שלפעמים המשאבה מותקנת כיחידה אחת ביחד עם משאבת החום, ולכן חשוב לוודא שהיצרן נותן גם לכך אחריות. כך גם הלאה לגבי רכיבים אחרים, כמו מפצלים שאוספים ומחברים את הצינורות ועלולים להישחק, וכן לגבי מתן אחריות על אביזרים אחרים שהספק אולי לא מקבל ישירות מהיבואן – מוצרים כמו ברזים, מיכלים, אביזרים שונים בצנרת, וגם עבור רכיבים כמו מסנני מים, סוללות או תקלות בחשמל ובקווי המים שלא תמיד כוללים אחריות.

חימום תת רצפתי ומשאבת חום שמפעילה את מערכות החימום

בנושא משאבות חום וחימום תת רצפתי הלקוח על כן יהיה חייב לקבל את האחריות לנושאי מערכות החימום, כאשר האחריות צריכה לכלול שלושה חלקים חשובים. לקבל אחריות על המשאבה, על מבנה הצנרת, על כל נושא הרכבת המנוע, הרכבה של משאבות סחרור, ולמעשה על כל חלק שמחובר למערכות החימום.